الجمعة، 19 مارس 2010

أ تارى دة كلة وهم انا عشت فية


♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♥♫
أ تارى دة كلة وهم انا عشت فية
اتار ى دة كلة جرح انا رحت لية
اتار ى دة كلة حلم انا كنت فية
صحتنى منة بــــــــعذاب بجراحى
منة لــــــــــــــــــــــــ♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫
♥♥♫ـــــــــــية
♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♥♫
كان قلبى بجد فر حان بيةوواهب لة سنين عمرة
دة كان يتعب اوى لو جيت مرة تعبت واشتكيت لية
ولا عمرى خبا حاجة علية وباين الصدق فى مشاعر ة
وكان دايما يقولى معاك بجدالدنيا ضحكتلة
وطلعت دى كلها اوهااااااااااااام
وانا لو حدى بعيش فيها سالتك قلتلى كل دى ايام
كان لا زم نقضيهااااااااااااااااااااااا
♥♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♥♫
كااااااااااااااان لا زم نقضيهاااااااااااااا
صدقت عنيك وقلت خلا ص لئيت
من الدنيا احلا مى وقلت كفاية على
قلبى من الدنيا يكون جنبك
عرفت معايا يعنى اية اخلا ص
وفيت وباية بكل ايامى
ووقفت معاك وقلت اكيد هنقوى بحبى وبحبك
أ تارى دة كلة وهم انا عشت فية
اتار ى دة كلة جرح انا رحت لية
اتار ى دة كلة حلم انا كنت فية
صحتنى منة بعذابى بجراحى
من لية .......
♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♥♫

0 التعليقات:

إرسال تعليق

مواقع صديقه